Kyllä kuntoilu ilmeisesti lisää kuntoilua :D. Viime- ja tällä viikolla olen nostanut viikkotavoitettani neljään tuntiin edellisen kolmen sijaan, lähinnä siksi että olen aloittanut myös zumbaamaan. Tavoitteet meni viime viikolla jopa 1,5 tuntia yli ja tällä viikolla tähän (keskiviikkoon) mennessä olen liikkunut 97% tavoitteesta. Hurjaa! Mielikin on pysynyt keveänä verraten viimeviikkoiseen ahdistukseen ja jopa ruokapuolellakin ollaan pysytty aisoissa. Osasyy hyvään mielentilaan oli kyllä se kun maanantaina puhelin soi ja pyydettiin työhaastatteluun. Vihdoin! Onhan niitä hakemuksia kyllästymiseen asti rustailtukin. Huomenna olen menossa vielä kyseiseen firmaan ”näytille” ja toivottavasti paikka siitä aukeaa.

Viime viikolla painoni oli noussut kilon, mikä osaltaan masensi mutta tänä aamuna kun kävin puntarilla oli hupsista keikkaa kolme kiloa lähtenyt! Tavoite olisi kyllä käydä vain kerran viikkoon puntarilla, mutta kiusaus vei voiton ja hyvä niin. Paljon olen uutta puhtia saanut painonpudotukseen kun tuloksia on alkanut näkymään jo näin alussa. Että omalta osaltani ainakin voin suositella osittaista nutrausta (www.nutrilett.fi). Kunhan vaan saa pidettyä ”normaalit” ruoat myös vähäkalorisina/terveellisinä. Mittari siis näytti nyt 61kg (aamupaino) ja jos sunnuntaihin mennessä päästään 60kg tai alle ajattelin kyllä palkita itseni kana kotzonella <3 Olen nimittäin jo viikon haaveillut kyseisestä pitsasta ja pahoin pelkään että pian se tulee uniin asti :D

 

Olen nyt huomannut että tämä bloggaaminen on mennyt vähän päiväkirjamaiseen suuntaan. Tarkoitus tämä ei ole ollut ja koitankin jatkossa ottaa enemmän kantaa esim. ajankohtaisiin uutisiin. Kävijöitä on kuitenkin jonkun verran aina ollut ja kiva niin! Mukavaa että porukka jaksaa lukea myös henkilökohtaiseen elämään liittyviä tunteen purkauksia. Kommentteja toki kaipaisin enemmän, mutta luulen niitä satelevan sitten jonkin verran kun paneudun niihin ajankotaisiin aiheisiin!

 

 

 

-chokmintt

 

 

Ps. Kommentointi on ainakin vielä tällä hetkellä tarkistuksen alaisena, sillä nettikirjoittelua en ole ennen harrastellut. Täten ei ole myöskään tietoa kuinka paljon ihmiset tykkää törkyä kirjoitella. Vastaan voi toki aina sanoa, mutta arvostaisin kunnon perusteluja enkä pelkkää morkkaamista.